Campania antiromaneasca "Asta e Romania" reclamata la Consiliul Național pentru Combaterea Discriminării - Ziaristi OnlineZiaristi Online

Campania antiromaneasca “Asta e Romania” reclamata la Consiliul Național pentru Combaterea Discriminării

O campanie de mai multe sute de mii de euro se deruleaza in toata tara folosindu-se de texte ofensatoare la adresa romanilor pentru a starni o reactie publicitara dar si pentru a inocula idei negative si generatoare de revolta, ceea ce ar trebui, credem noi, sa intereseze si onor SRI. Cu “gaselnite” de tipul “Romanii n-au valoare” si culori predominante negru si portocaliu, campania aduce aminte de cea lansata de Jurnalul National in decembrie 2010, sub sloganul ‘Degeaba!”. De data aceasta se pare, insa, ca este altceva, de asemenea cu un posibil substrat politic. Sub pretextul unei lansari care va avea loc pe 7 martie, sunt dispuse mesaje cu un continut in care, daca am inlocui cuvantul “romani” cu “tigani”, “unguri” sau alte nationalitati s-ar autosezisa pe loc organele statului si celebrul organism bugetofag de implementat “Corectitudinea Politica” neo-marxista, CNCD. In lipsa unei reactii normale a statului, de a-si proteja si respecta cetatenii, chiar daca sunt majoritari, cetateanul Tociu a trecut la actiune civica, solicitand pedepsirea vinovatilor, conform Legii, si incepand cu principalul responsabil, institutia care a autorizat panotajul, respectiv Primaria Capitalei, in ce priveste Bucurestiul. Este interesant de notat suma imensa folosita pentru aceasta campanie. Se pune intrebarea fireasca: oare ce “produs” se va lansa ca sa acopere aceasta cheltuiala si sa aduca profit si “beneficii”? In nici un caz romanilor, dupa cum se vede.Vom reveni asupra acestui subiect. Pana atunci, prezentam Sesizarea cetateanului Tociu catre CNCD si alte cateva reactii ale bloggerilor romani:

Către Consiliul Național pentru Combaterea Discriminării

Nr. 1453/01.03.2011

Prin prezenta vă aduc la cunoștință faptul că, în data de 1 Martie 2011, am constatat existența unor panouri publicitare în București, care transmit mesaje ce aduc atingere demnitatii și creează o atmosferă de intimidare, degradare, umilitoare și ofensatoare, îndreptată împotriva membrilor comunității cetățenilor români de naționalitate română, astfel:

  • la intersecția b-dul Iuliu Maniu cu str. Dezrobirii, mesajele: „Românii n-au valoare” și „Românii nu sunt buni la pat”.

Consider că gravitatea expunerii acestor mesaje este mărită prin faptul că acestea nu sunt asumate, ceea ce induce privitorului ideea că respectivele mesaje au statut de adevăr general valabil, precum și faptul că mesajele sunt accesibile în egală măsură copiilor, inducandu-le sentimentul că apartenența la naționalitatea română presupune un statut de inferioritate, fapta care atrage consecințe incomensurabile asupra dezvoltării personalității și a confortului psihic ale acestora pentru tot restul vieții.

Ținând cont de cele de mai sus, vă solicit să analizați prezenta reclamație cu celeritate și să îi penalizați atât pe inițiatorii acestei campanii, cât și pe cei care au facilitat desfășurarea ei, într-un mod care să devină un element de referință pentru viitor.

Astfel, consider necesar ca rezoluția Dumneavoastră să oblige Primăria București, pe lângă amenda maximă, să finanțeze organizarea unor activități reparatorii eficiente de către organizații care au ca domeniu de activitate afirmarea identității românești, precum și să declanșeze procedurile judiciare de desființare a tuturor organismelor și firmelor care au comandat și care și-au adus aportul la desfășurarea acestei campanii.

Cu considerație,

Mihai Tociu

Cetateanul Tociu mai scrie pe blogul sau: Va suge monstrul UDMR “valoarea” românilor?

Pe când românii erau adormiţi în somnul raţiunii, “democraţia” l-a născut pe micul monstru, denumit Consiliul Naţional pentru Combaterea Discriminării, şi l-a dat UDMR-ului să-l crească.

Micul monstru a fost învăţat să se hrănească cu valoarea românilor, dar la un anumit moment cineva a anunţat pe panouri publicitare că aceasta nu mai este.

Să fie adevărat? Nici vorbă! Micul monstru nu trebuie să se teamă că va muri de inaniţie: românii mai au încă valoare, după cum se va vedea mai jos.

Integral la Tociu.ro

In aceeasi nota BadPolitics.ro observa:

“Asta e Romania” – Din ciclul “simt enorm si vaz monstrous” – Romania dupa mintea lui Soros

La inceputul acestui an a aparut un site care, nu-i asa, ne prezinta Romania asa cum este ea. Aveam nevoie de asa ceva, chiar daca la fiecare colt de strada se gaseste cate un profet care sa ne spuna cum arata Romania Reala, “Romania Profunda”. Partea urata cu acesti baieti este ca sunt cam tristi, melancolia lor fiind mai mult sau mai putin interesata. Tristi, dar cu foarte multi bani, avand in vedere ca au impanzit cu mesajele lor inepte panourile de publicitate stradala din Bucuresti. Site-ul, denumit sententios “Asta e Romania” (www.astaeromania.ro) este zugravit in culori inchise iar judecatile lor de valoare, care vor sa surprinda, nu-i asa, realitatea cruda, sunt exprimate putin cam vehement (http://www.astaeromania.ro/topics/). O sa spuneti ca nebuni platiti bine sunt pe toate drumurile, numai ca, de data asta s-ar putea sa fie mai mult de atat. Pentru ca Romania sa poata fi tratata ca o turma este absolut necesar sa li se repete constant oitelor cat de dramatica si fara iesire este situatia in care se afla, ca nu cumva sa ridice capul sus si sa riposteze.

Asadar, le poti inocula stari negative si le poti castiga obedienta prin tot felul de mesaje dubioase. Iata o mostra din mizeria postata pe site, evident opera unor sociopati frustrati sexuali:

Romanii nu mai au speranta

Romania nu are viitor

Romanii n-au valoare

Tinerii romani sunt superficiali

Romanii nu stiu sa se distreze

Romanii n-asculta muzica buna

Romanii nu sunt buni la pat (sic!)

Ca sa dai o aparenta de legitimitate acestui gunoi il faci oarecum interactiv, sub forma unui sondaj de opinie in care ii pui “pe romani” sa voteze aceste ineptii.

Este clar ca avem de-a face cu o campanie agresiva si de amploare impotriva romanilor pentru simplul fapt ca acesta porcarie beneficiaza de o publicitate foarte agresiva derulata prin panourile publicitare din Bucuresti. Asadar, aveam de-a face cu o campanile de culpabilizare a romanilor de multe zeci de mii de euro.

Este interesant de aflat cine ar avea atatia bani de aruncat intr-un proiect care nu aduce niciun profit material, insa poate contribui la mentinerea “starii de bine” inoculata constant romanilor prin mass-media moguloida. Site-ul cu nume profetic, sententios (www.astaeromania.ro), insa, facut cam din topor, nu ofera niciun indiciu despre autor sau proprietar (de ce oare?). Decat, poate, ca Romania lor este trista. Foarte Trista. Din fericire, nu are nimic in comun cu Romania noastra.

In aceste conditii, nu ne ramane decat sa lansam intrebarea: A cui este Romania trista zugravita colo? Cine poate pune la bataie cateva zeci de mii de euro pentru a inocula idea ca “Romania nu are viitor?”. Si, pentru ce? Si, de ce acum?

NOTA:

Exista, de asemenea, posibilitatea ca un post de radio local sa incerce sa faca o gluma sinistra “pe psihologie inversa”, dupa modelul deja brevetat de “Rom Autentic”, care a cam aruncat la gunoi o marca romanesca de traditie. Daca in acel caz, totul a fost a gluma relativ nesarata, in acest caz, credem ca s-a intins coarda putin cam mult (atat prin virulenta sentintelor cat si prin agresivitatea campaniei) si a fost depasit punctul in care se mai putea incerca o revenire cat de cat onorabila ca in cazul “Rom Autentic”.

BadPolitics

Si alti bloggeri romani se revolta in mod similar: Asta e ROMANIA LOR, nu Romania MEA!

Nu stiu cine sau de ce, dar probabil, din prea mult timp liber si prea multe frustrari acumulate a ajuns sa elucubreze in mediul virtual. Site-ul funebru astaeromania, pare site-ul unei agentii care se ocupa de cosciuge si cruci. Atat de mult negru si atat de mult portocaliu pe mine m-a pus pe ganduri…Problema mea e ca site-ul pleaca constient de la niste idei false, idei cheie pentru manipularea lor sau acelora din spatele acestui portal oribil.

Pe principiul “generalitatile au distrus natiuni” acest site aplica aceeasi strategie. Toti romanii sunt superficiali, toti romanii sunt lasi, toti romanii sunt cretini, hoti, violatori, sinucigasi etc etc etc…O pleiada de sentimente si stari negative duse la extrem. Chiar daca alegi patratul portocaliu, asa zis optimist, tot de intrebari si elucubratii negative te lovesti.

De exemplu esti invitat sa raspunzi la intrebari de genul: Nu-i asa ca romanii sunt superficiali!? Romanii sunt inapti – Tu ce crezi! Romanii nu stiu sa se distreze….

Pe acest principiu idiot poti generaliza si pe state precum SUA, Japonia, Germania sau Elvetia cu intrebari de genul:   Nu-i asa ca in America toti pustii au pistoale si sunt criminali? Nu-i asa ca in Japonia toate femeile sunt sclave si sinucigase? Nu-i asa ca in Germania toti batranii sunt pedofili?

Romania nu e doar a lor, e si Romania MEA si asta e Romania din capul LOR nu e Romania MEA! Sa facem un grup anti-campanie ca sa inteleaga lumea cine sunt adevaratii romani valorosi!

P.S.: ASTA inseamna Romania!, scrie Bogdan Daradan la Presa in Blugi.com si ofera exemplele de mai jos:

….pentru cei ce au uitat sa simta romaneste

pentru cei ce nu mai stiu sa iubeasca poezia strabunilor nostri


Print Friendly, PDF & Email

8 comments

  1. esperanto

    Soros’s Network in Serbia

    In Serbia, this grey eminence is preparing the ground for Nathaniel Rothschild and is an important creator of the political, legal, economic, cultural and media image of Serbian society. On his way to the achievement of his goals he is seeking to drive out the Serbian Orthodox church, the Serbian language, the Cyrillic alphabet, Serbian history, nationalism… He spun the network of his influence way back in 1990s through the “Open Society Fund”, :Humanitarian Rights Fund”, “Helsinki Committee”, “Belgrade Circle”, “European Movement”, “Centre for Anti-War Action”, “NUNS”, “ANEM”, “OTPOR”…

    Today, all the leading NGOs are branch offices of the Rothschilds and are entrusted with not only attaining the greatest political influence possible, but also with the psychological shaping of the nation. By constantly pinning on the Serbian people accusations for genocide, criminal mentality and collective guilt, these phantom organizations aim at creating the feelings of fear and guilt in people. These feelings are supposed to materialize as indifference to a piece of land, to driving Serbs out of their land or, in other words, to colonization. This is also done in the form of liberalism which is supposed to reach metastasis in state institutions, in the family, the nation, tradition, culture, and thus ensure a clear passage for Rothschild empire.

    In addition to the abovementioned organizations, very active participants in this offensive are “Yucom”, the Belgrade Centre for Human Rights, the Civil Initiative, the Centre for Cultural Decontamination, Women in Black, the Youth Initiative… Advocates of this anti-Serb hysteria are Sonja Biserko, Natasa Kandic, Vuco, Borka Pavicevic (the wife of the lawyer Nikola Barovic), Miljenko Dereta, Vojin Dimitrijevic, Srdja Popovic, Mirko Djordjevic, Biljana Srbljanovic, Zoran Ostojic, and the journalists Petar Lukovic, Teofil Pancic, as well as all the other infamous vedettas of Soros’s. Soros also pushes anti-Semitism, which is then ascribed to the “xenophobic Serbian society”. Those in charge of this are Filip David, Jovan Byford, Laszlo Sekel… Various “incidents”, threatening letters, desecrating of monuments, graffiti are all parts of this plan. We should not disregard the fact that the Open Society Fund supports (both financially and ideologically) the organizations advocating gay rights (Labris, Queeria, Gay Serbia…).

    Sonja Bisreko, instigator of hatred against Serbs

    Marketing and the media and logistic support to this subversive project are ensured through “independent” media, such as B92, Studio B, TV Pink, TV Panonija, ANEM (the TV stations Devic, RTV Globus, RTV M+, RTV Kraljevo, RTV Nisava, RTV Pancevo, RTV Spektar, RTV Trstenik, the radio stations Radio 021, Bum 93, Radio Sombor, Radio Index, Radio Subotica, Radio Pirot, Radio Ozon…), the “Free Europe” radio… The cable TV network SBB and the satellite television TOTAL TV which are expanding, are also owned by Soros. The production companies VIN and PG Network contribute to the information unity. The Media Centre provides additional publicity to the so-called NGO sector.

    In addition to the electronic media, Soros’s list includes the newspapers and magazines Danas, Vreme, Evropa, Republika, the association of independent local media “Local Press” (the newspapers Pancevac, Kikindske, Vranjske novine, Nasa rec…), the publishing houses Samizdat, Dan graf, Stubovi culture, Fabrika knjiga, Klio, Aleksandrija pres; the book distributors Bookbridge, Beopolis… He also controls the information agency Sense and the two leading information agencies in Serbia – Beta and Fonet. At the same time these agencies are branch offices of AP (Associated Press) and Reuters, which have been owned by the Rothshilds ever since 19th century. Sorosz has also infiltrated cultural and educational institutions, theatres, the National Library, the Historical Archives, SANU (Serbian Academy of Arts and Sciences)…He has gathered around himself a large group of actors, directors, playwrights, musicians, writers, scientists, analysts, former diplomats, who assist him in animating more and more followers.

  2. Fratilor nu stiu cine sunteti dar va iubesc cu toata sinceritatea si nu ma refer aici neaparat la trackback ci la vestea superba pe care mi-ati dat-o…sper sa ne vdm si personal…Eu pur si simplu sunt “fiert de nervi” si calcat in picioare de aceasta campanie infecta…Trebuia ca cineva sa puna punct. As vrea sa am onoarea sa am un interviu pe site-ul meu cu cineva de aici! Bafta Fratilor!

  3. Oricum l-am privi, cliseul „Asta e România!” genereaza pasivitate civica si disperseaza raspunderea politica si penala, perfect individualizabila, pentru nefunctionarea serviciilor sociale sau a unor structuri ale statului.
    Folosind cliseul „Asta e România!” contribuim la consolidarea cleptocratiei.
    Niciodata o tara sau o natiune nu se expun blamului, totdeauna se judeca si se pedepsesc, chiar la Nurnberguri, doar clasa politica si intelectuala, prin privilegiatii ce „nu muncesc” tocmai pentru a gândi si a conduce!
    Colac peste pupaza, lansarea tocmai acum, pe criza bugetara, a unei campanii stradale, evident costisitoare, sub sloganul incorect civic “Asta e România”, cu panouri publicitare citite ca ofensatoare pentru români, ca n-au valoare si ca nu sunt buni la pat, fara marci lamuritoare ca e un sondaj, indiferent ce folos se anticipeaza prin proiectul finantatorului, deocamdata functioneaza doar ca o solida investitie in curentele nationaliste, prin resentimentele firesti, plus exploatarea logicii imediate ca daca s-ar afisa astfel de enunturi despre minoritari, atunci ar protesta asurzitor toate mediile euroatlantice!

  4. oarecare

    astaeromania.ro e gazduită la edi.ro

    la o pinguire după astaeromania.ro edi.ro
    inetnum: 193.33.154.0 – 193.33.155.255
    netname: SC-REGIE-RADIO-MUSIC-SRL
    descr: Regie Radio Music SRL
    http://whois.domaintools.com/193.33.154.102

    Se pare că francezii sunt în spate:

    REGIE RADIO MUSIC (RRM) SRL
    J40/9536/1996
    RO 8995652
    6152 RON
    http://www.rrm.ro

    BUCURESTI SECTORUL 1 STR. HORIA MACELARIU, Nr. 36-38

    Persoane de contact
    ILIE NASTASE
    LESTRA JEAN CHRISTOPHE
    REMI MARC ALBERT STAAT
    CRISTINA RICHARD

    021-233.39.59
    021-233.29.69
    021-201.05.76
    021-201.05.63
    office@rrm.ro

    Asociat – Persoan juridica
    LAGARDERE ACTIVE RADIO INTERNATIONAL SA

    Informatii financiare 2008
    Cifra Afaceri (RON) 68 281 664
    Profit Net (RON) 6 278 150

    Conturile sunt la BRD… fireste tot francezi

  5. Mi se pare foarte aiurea ca asa ceva sa apara tocmai in …Romania! Intelegeam daca era in Italia sau Anglia dar sa afisezi asa ceva chiar in tara ta? Cred ca suntem singura tara care se auto-denigreaza.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Cod de verificare * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.