Corectorii panoului de propaganda homosexuala stradala din Capitala s-au autodenuntat. Pro Vita Bucuresti si Alianta Familiilor din Romania protesteaza oficial

Declansarea in plina Saptamana Mare a unei campanii de propaganda homosexuala stradala, cu un continut socant, rezultat din folosirea imaginii unui bebelus care are o bratara cu inscrisul “HOMOSEXUAL”, a starnit proteste la nivel national. Campania este sincronizata cu “manifestarea privata” Mr Gay Europe, desfasurata chiar de Florii la Predeal, Poiana Brasov si Castelul Bran. Activistii homosexuali voluntari in cadrul campaniei PSI – acronimul lui Population Service International – au afirmat ca este vorba de 50 de panouri, bannere si mash-uri intinse in sapte orase mari din Romania, printre care Bucuresti, Iasi si Timisoara.

Panoul din Timisoara a fost deja desfiintat (foto) ca urmare a protestelor locale, reflectate de Opinia Timisoarei si sustinute de deputatul Marius Dugulescu. Practic, Primaria din Timisoara a constat ca nu exista o autorizatie valabila pentru amplasarea lui, chiar langa Hotelul Continental, in plin centrul orasului. Deputatul de Timis, Marius Dugulescu, a afirmat despre acest afront adus moralei crestine: “Eu le recunosc drepturile, insa sa si le tina in spatiul intim nu in spatiul public, in centrul Timisoarei. Eu am ramas stupefiat de acel afis, din care vad un copilas purtand acea inscriptie ca si cand ar avea catuse. In timp ce toti crestinii se sfiintesc si se pregatesc de Paste, aceasta minoritate imprastie mizeriile in spatiul public. Eu nu agreez promovarea de acest gen inaintea praznicului Invierii Mantuitorului”.

In Bucuresti, au fost depistate pana acum astfel de mesaje provocatoare care lezeaza marea majoritate a romanilor, cat si drepturile copilului, in Piata Unirii, Calea Stirbei Voda – Cismigiu, Bulevardul Stefan cel Mare si Bulevardul Carol colt cu Mosilor. Asociatia Pro Vita Bucuresti a intervenit prompt si a sesizat deja Directia Generala pentru Protectia Copilului, impreuna cu Alianta Familiilor din Romania.

“Vă solicităm prin prezenta o luare de poziţie urgentă faţă de campania publicitară în care este utilizată imaginea unui copil nou-născut purtând o brăţară pe care scrie “HOMOSEXUAL”, cu menţiunea “Orientarea sexuală nu este o boală, nu este o alegere””, se afirma in Adresa celor doua organizatii, publicata in exclusivitate de Ziaristi Online. “Considerăm că acest tip de reclamă este mincinoasă, manipulatoare şi produce scandal public. Mai presus de toate, considerăm inacceptabilă folosirea imaginii unui copil nou-născut pentru promovarea homosexualităţii, ştiut find că orientarea sexuală se formează la pubertate ca o consecinţă a educaţiei şi nu este un “dat” natural”, atrag atentia Pro Vita Bucuresti si Alianta Familiilor. Cele doua organizatii ale societaii civile, dedicate protejării şi promovării valorilor familiei şi copilului născut şi nenăscut, în România, au alertat si Politia si Primariile din mai multe orase. In Sesizarea catre Primaria Municipiului Bucuresti, obtinuta de Ziaristi Online, primarul Capitalei Sorin Oprescu este solicitat ca “prin prezenta să luaţi urgent măsurile care se impun faţă de campania publicitară în care este utilizată imaginea unui copil nou-născut purtând o brăţară pe care scrie “HOMOSEXUAL”, cu menţiunea “Orientarea sexuală nu este o boală, nu este o alegere”. Această campanie produce scandal public şi ultraj contra bunelor moravuri. Organizaţiile noastre au sesizat deja organele de Poliţie locală precum şi Autoritatea Naţională pentru Protecţia Drepturilor Copilului, întrucât considerăm inacceptabilă folosirea imaginii unui copil pentru promovarea homosexualităţii“, se arata in Protestul organizatiilor. Ramane de vazut daca Primaria Capitalei si organele de Politie vor fi la fel de receptive ca cele din Timisoara.

Pana atunci, un grup ad-hoc de cetatenti indignati a actionat civic corectand partial unul dintre panourile dispuse in centrul Bucurestiului, in Piata Unirii, chiar vis-a-vis de Jandarmii care pazesc Blocul Sitraco. In AUTODENUNTUL lor, transmis catre Sectia de Politie nr 14 din Bucuresti, participantii la actiunea civica, inspirata din Operatiunea Picasso a Asociatiei Toleranta Zero, se afirma:

Subsemnații:

Mihai Tociu, Victor Roncea, Bogdan Stanciu, cetateni romani si locuitori ai Capitalei Romaniei, Bucuresti,

Luând act de lipsa de intervenţie a instituţiilor statului şi a administraţiei publice locale faţă de agresiunea produsă la adresa moralei publice și a instituției familiei, manifestată prin expunerea în spaţiul public a unor afişe cu mesaje degradante şi ofensatoare, ne-am asumat responsabilitatea de a îndrepta această stare de fapt prin alterarea grafică a respectivelor afişe într-o modalitate care să transmită privitorului starea de spirit că mesajul iniţial este dezagreat.

În fapt, în data de 19 aprilie 2011, luni, prima zi din Saptamana Mare, sarbatoarea sfanta a marii majoritati a romanilor, crestin-ortodocsi de doua milenii, în jurul orelor 19.00, am aplicat spray de culoare neagră peste panoul publicitar situat la intersecția între Bd. Dimitrie Cantemir și Splaiul Unirii, pe malul râului Dâmbovița. Panoul conţinea fotografia unui copil nou-născut care purta la o mână o brățară cu inscripția “HOMOSEXUAL.” Noi am ales sa stergem toate literele mai putin OM.

Fotografii si un video pot fi gasite la adresa http://roncea.ro/2011/04/18/video-exclusiv-operatiunea-aparati-copiii-de-propaganda-homosexuala-panoul-pedofililor-din-piata-unirii-a-fost-corectat-bucurestiul-spune-orientarea-homosexuala-este-boala-grea/

Considerăm că această faptă este o acţiune civică, complementară activităţii instituţiilor statului, executată pe bază de voluntariat, de care suntem mândri şi pentru care nu solicităm nicio recompensare materială.

Faţă de cele de mai sus, vă solicităm să acţionaţi conform prevederilor legale.

Semnături:                                                                                                         Data: 18.04.2011

Mihai Tociu

Victor Roncea

Bogdan Stanciu

Intr-o nota la aceast Autodenunt se mai afirma caMesajul de pe panou nu a fost corectat integral. Practic este o invitatie pentru cei care vor sa-si adauge parerea pe afis despre “orientarea sexuala” inversionista: “este o boala” grea, “este o alegere” diabolica pentru un bilet gratuit la show-ul Miss Gay live from hell, etc, etc…”

Protestul celor trei a fost remarcat si in Opinia Timisoarei, care titreaza Revolta si in Bucuresti, si a fost prezent azi si la stirile Antenei 3:

Intitulându-şi acţiunea “Operaţiunea Apăraţi Copiii de propaganda homosexuală – Picasso II”, trei cetăţeni din Capitală au vopsit peste literele unui panou informativ de pe Bulveardul Dimitrie Cantemir din Bucureşti.

Cei trei au modificat mesajul panoului care scria “HOMOSEXUAL – Orientarea sexuală nu este o boală, nu este o alegere” care face parte dintr-o campanie în sprijinul comunităţii gay din România. Folosind spray-uri cu vopsea neagră, cei trei au pictat peste literele cuvântului “homosexual” pentru ca acesta să devină “om” şi au şters cuvintele “nu” de pe mesajul panoului.

Pe site-ul care explică acţiunea este publicat un autodenunţ, în care cei trei îşi dezvăluie identitatea, susţinând că au luat act de lipsa de intervenţie a autorităţilor faţă de “agresiunea produsă la adresa moralei publice şi a instituţiei familiei, manifestată prin expunerea în spaţiul public a unor afişe cu mesaje degradante şi ofensatoare”.,

Autodenunţul susţine că cei trei şi-au “asumat responsabilitatea de a îndrepta această stare de fapt prin alterarea grafică a respectivelor afişe într-o modalitate care să transmită privitorului starea de spirit că mesajul iniţial este dezagreat”.

“Considerăm că această faptă este o acţiune civică, complementară activităţii instituţiilor statului, executată pe bază de voluntariat, de care suntem mândri şi pentru care nu solicităm nicio recompensare materială” se arată în textul autodenunţului.

Prezentam mai jos creatia artistica a grupului ad-hoc de aparatori ai drepturilor copilului si moralei publice si filmul evenimentului:


Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Cod de verificare *
Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.